czwartek, 20 czerwca 2013

INFORMACJA

Możecie mnie zabić... ale nie dodam rozdziału. Powód? Mam strasznie zbitą prawą rękę i  leciutko na pękniętą kość w prawym nadgarstku, co razem połączone daje niesamowity ból. Wierzcie mi, nie mogę nic tą ręką robić. Przyczyna? Grałam w nogę na orliku :)  Więc mam nadzieję, że mi wybaczycie, i trzymajcie za mnie kciuki aby moja ręka jak najprędzej była sprawna :D
Ps. Chciałam dodać, że bardzo zasmuca mnie widok, że pod ostatnim rozdziałem jest tak mało komentarzy. Wierzcie mi lub nie, to nie daje zbyt wielkiej motywacji :)
Przepraszam was jeszcze raz.

9 komentarzy:

  1. Ooo ;oo ! Szkoda ;c Wracaj do zdrowia ;* Z niecierpliwością czekam na rozdział <3 PS: do wesela się zagoi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do wesela z Justinem sie zagoi :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TAAAK! I JUŻ JESTEŚ ŚWIADKIEM NA TYM ŚLUBIE KOCHANIE :3 <3

      Usuń
  3. Zdrowiej szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wracaj do zdrowia szybko ,i nie ważne ile osób to czyta ważne że się podoba to tb i tym którzy też to czytają :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowiej szybko i wenę trzymaj :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaaaaaaaaaa czemuuuuu

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaaaaaaaaaa czemuuuuu

    OdpowiedzUsuń
  8. spokojnie czekamy na kolejny . niech twoja ręka szybko wraca do normy kc <3

    OdpowiedzUsuń